Your Ads Here

Watch Free Online full Movies

Showing posts with label Pakistan Joks. Show all posts
Showing posts with label Pakistan Joks. Show all posts

Thursday, January 19, 2012

pathan ne pressure cooker kharida

Best Blogger Tips
pathan ne pressure cooker kharida
2nd day wapus kar diya
Shopkper:
Q wapus kr rahe ho
Pathan:
ghar me jawan jawan betiyan han or ye
sala seetiyan bajata hai

Thursday, December 29, 2011

Pathan and Sardar

Best Blogger Tips

‎1 Darya k kinare 2 Sardar chamach se darya me Dahi daal rahe thay..

Pathan ne dekha to poochha: Khoocha yeh kya kar rahe ho...?

Sardar: Hum Lassi bana rahe hain.
Pathan: Ha Ha Ha... O pagal ka bacha, log isi liye tum par Lateefa banaate hain... Itna Lassi tumhara Baap piye ga!?

Teacher and Student

Best Blogger Tips

Teacher to 14 yrs
old student:
kaka tenu
pata ee,
es umer vich Quaid e Azam ne Matric kr liya c.

Student:
Sir twadi umer vich
Bhutto phansi
v char gaya
si!

2010 k larkön ki new dua.

Best Blogger Tips

2010 k larkön ki new dua.

Lb-Pe-Aati Hy Dua Ban ke Tmana Meri

Zindgi LOVERS Ki Surat Ho Khudaya Meri

IMPRESS Mujh Se Her Ek Larki Ho Jaye

Meri Ek Nazar Pe Dil Apna Woh Day Jaye

Ho Meri JEANS Se Yunhi Meray Badan Ki Zeenat

Jis Tarha MAKEUP Se Hoti Hai Husn Ki Zeenat

Ho Mera Kam School, colleges ki Girlz se frdship Karna,

Her HASEEN Larki Ki Maa Ki Izat Karna,

Mere ALLAH Perhai Se Bachana Mujh Ko,

ISHQ Ki Jo Rah Ho Usi Rah Pe Chlana Mujko.

Zardari And Altaf

Best Blogger Tips

Government of saudi arabia rejected two application for hajj this year,

the first application was from zardari:

reason: it will become difficult for people to decide which one to Hit,ZARDARI or devil

the second application was from ALTAF HUSSAIN

REASON: telephonic hajj is not allowed in islam;:-D:-D

Dr. & Patient

Best Blogger Tips

Dr:Tabiat kesi hai ab?
Mariz: Pehle se ziada kharab hai.

Dr: Dawai khali thi?
M :Khali nahi thi bhari hui thi.

Dr:I mean dawai le li thi?
M :Gi aap ne di thi tou mene le li thi.

Dr:Bewaqoof dawai peeli thi?
M :Nahin gi-dawai lal thi.

Dr:Aby gadhe dawai ko pee lia tha?
M :Nahin gi-peeliya tu mujhe tha.

Pak traffic police

Best Blogger Tips

(Pak traffic police)
Motorcycle wala:
Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?
Police
: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Singleja raha hai.

Twitter Bird Gadget